siglasilozinca.ro folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Poți citi mai multe aici.

Ghid de branding pentru antreprenori

9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația...

SSL_bannere_website_960x400_articol

Cât de mult contează alegerea numelui potrivit pentru startup-ul tău

Articolul următor a fost dezvoltat în parteneriat cu start-up.ro În materie de branding, denumirea unui...

Importanta_dezvoltarii_un_brand_puternic_inca_de_la_lansarea_business-ului_header_articol

Importanța dezvoltării unui brand puternic încă de la lansarea business-ului

De ce trebuie să investesc în brand încă de la început? Este o întrebare frecvent...


Influența design-ului de produs asupra deciziei de cumpărare

Gândiți-vă la ultimul produs pe care l-ați cumpărat, ce v-a influențat decizia de cumpărare? A fost o achiziție de impuls sau a fost ceva de care aveați cu adevărat nevoie? Acum că vă gândiți mai bine, probabil că ați ales un anumit brand pentru că v-a atras atenția mai mult decât alte produse similare. Fie […]

6 criterii pentru alegerea fontului potrivit

O imagine spune cât o mie de cuvinte, dar felul în care sunt transpuse cuvintele în layout influențează felul în care imaginea unui brand este percepută. Felul în care alegem să redăm informația, fontul pe care îl folosim influențează felul în care aceasta este percepută. Fiecare tip de font, cu serife, fără serife, script, modern, […]

Cum să faci un brief de creație în 8 pași

Succesul unui proiect de creație, fie că vorbim de dezvoltarea unui brand sau de orice alt proiect creativ, stă chiar în documentația făcută la momentul inițierii lui, brief-ul de creație fiind foarte important în procesul de dezvoltare al identității de brand sau materialelor de comunicare. Un brief bine scris, cu informații relevante, trebuie să fie […]

Cum pot influența culorile decizia de cumpărare

Culorile joacă un rol important în viața noastră de zi cu zi, influențându-ne deciziile și opiniile cu privire la produse. Culorile pot schimba felul în care te raportezi la un produs, felul în care acționezi și felul în care interacționezi cu brand-ul, pot genera de la reacții pozitive la reacții nefavorabile pentru un brand atunci […]

De la brand la marcă înregistrată

Când construim un brand, fie că îl construim de la zero, fie că vorbim despre reinventarea unui brand deja existent, nu trebuie sa ne gândim și să luăm în considerare doar pașii pe care trebuie să îi parcurgem până la lansarea acestuia dar mai cu seamă trebuie să ne gândim la ce urmează să se […]

Ghid de branding pentru antreprenori

9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația unui brand se construiesc în […]

Rolul teoriei motivaționale și arhetipurilor în crearea unui brand valoros

Încă din antichitate, arhetipurile au stat la baza miturilor, în care erau reprezentate drept zei și zeițe. Aceste zeități, împreună cu alte simboluri ale culturii antice, sunt reprezentarea câtorva dintre cele 12 arhetipuri care stau la baza construirii personalității unui brand. Simbolistic, arhetipurile sunt prezente în nenumărate manifestări, de la personaje politice, în care putem […]

Simbolistica – esența brandurilor puternice

La fel ca locul în care lucrăm și cel în care trăim, împreună cu tot ce ne înconjoară, brandurile au devenit o parte importantă din viața noastră de zi cu zi. În zilele noastre brandurile au ajuns să înmagazineze nu numai caracteristici funcționale, ci, mai degrabă o sumă de semnificații și valori specifice brandului, cu […]

Gratuit! Ultimul Ebook Sigla si Lozinca