siglasilozinca.ro folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Poți citi mai multe aici.

Nume de brand (naming)

Elemente de brand

Suntem zilnic expuși la branduri și la modalitățile lor variate de manifestare, naming-ul fiind esențial și poate primul cu care intrăm în contact. De-a lungul timpului mai multe branduri au definit însăși categoria din care fac parte, vezi cazurile Xerox și Adidas, care sunt dovada unor nume bine alese și reprezentative pentru aceste categorii, devenind din nume proprii brandurilor in nume generice de categorie: te duci să faci un xerox și nu o copie, îți iei adidașii și ieși la alergat chiar dacă adidașii sunt Nike.

Numele firmei, al produsului sau serviciului pe care îl oferi este un element de importanță majoră în construirea identității de brand și în evoluția ulterioară a acestuia. Un naming bine făcut trebuie să fie memorabil atât pentru publicul țintă, către care este destinat, dar și demn de luat în considerare de către competitori. Împreună cu logo-ul, sloganul și elementele grafice de identitate vizuală, conturează identitatea unui brand.

Observații

Se vor livra maxim 30 de propuneri de nume.

Elemente livrabile

Se va livra un document electronic cu propunerile de naming.

Gratuit! Ultimul Ebook Sigla si Lozinca