Cât de mult contează alegerea numelui potrivit pentru startup-ul tău
Articolul următor a fost dezvoltat în parteneriat cu start-up.ro În materie de branding, denumirea unui...
9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația...
Articolul următor a fost dezvoltat în parteneriat cu start-up.ro În materie de branding, denumirea unui...
De ce trebuie să investesc în brand încă de la început? Este o întrebare frecvent...
Gândiți-vă la ultimul produs pe care l-ați cumpărat, ce v-a influențat decizia de cumpărare? A fost o achiziție de impuls sau a fost ceva de care aveați cu adevărat nevoie? Acum că vă gândiți mai bine, probabil că ați ales un anumit brand pentru că v-a atras atenția mai mult decât alte produse similare. Fie […]
O imagine spune cât o mie de cuvinte, dar felul în care sunt transpuse cuvintele în layout influențează felul în care imaginea unui brand este percepută. Felul în care alegem să redăm informația, fontul pe care îl folosim influențează felul în care aceasta este percepută. Fiecare tip de font, cu serife, fără serife, script, modern, […]
Succesul unui proiect de creație, fie că vorbim de dezvoltarea unui brand sau de orice alt proiect creativ, stă chiar în documentația făcută la momentul inițierii lui, brief-ul de creație fiind foarte important în procesul de dezvoltare al identității de brand sau materialelor de comunicare. Un brief bine scris, cu informații relevante, trebuie să fie […]
Culorile joacă un rol important în viața noastră de zi cu zi, influențându-ne deciziile și opiniile cu privire la produse. Culorile pot schimba felul în care te raportezi la un produs, felul în care acționezi și felul în care interacționezi cu brand-ul, pot genera de la reacții pozitive la reacții nefavorabile pentru un brand atunci […]
Când construim un brand, fie că îl construim de la zero, fie că vorbim despre reinventarea unui brand deja existent, nu trebuie sa ne gândim și să luăm în considerare doar pașii pe care trebuie să îi parcurgem până la lansarea acestuia dar mai cu seamă trebuie să ne gândim la ce urmează să se […]
9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația unui brand se construiesc în […]
Încă din antichitate, arhetipurile au stat la baza miturilor, în care erau reprezentate drept zei și zeițe. Aceste zeități, împreună cu alte simboluri ale culturii antice, sunt reprezentarea câtorva dintre cele 12 arhetipuri care stau la baza construirii personalității unui brand. Simbolistic, arhetipurile sunt prezente în nenumărate manifestări, de la personaje politice, în care putem […]