
Simbolistica – esența brandurilor puternice
La fel ca locul în care lucrăm și cel în care trăim, împreună cu tot...
9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația...
La fel ca locul în care lucrăm și cel în care trăim, împreună cu tot...
Dacă ne gândim la unele dintre cele mai de succes nume de brand, vom vedea...
Facem proiecte de branding sau creare de brand fie când brand-ul nu există (în cazul unei companii de tip start-up sau al uneia care vrea să creeze un brand nou pentru un nou tip de produs sau serviciu), fie când se înlocuiește un brand vechi cu unul nou, fără să fie necesar de păstrat vreun […]
Un program de rebranding implică în primul rând existența anterioară a unui brand care să fi funcționat în piață o perioadă suficientă de timp, astfel încât consumatorii să se fi atașat emoțional de el și tu să îți dorești să păstrezi cel puțin unul dintre următoarele elemente componente ale unui brand – filosofia, numele, logo-ul, […]