Cât de mult contează alegerea numelui potrivit pentru startup-ul tău
Articolul următor a fost dezvoltat în parteneriat cu start-up.ro În materie de branding, denumirea unui...
9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația...
Articolul următor a fost dezvoltat în parteneriat cu start-up.ro În materie de branding, denumirea unui...
De ce trebuie să investesc în brand încă de la început? Este o întrebare frecvent...
GândiÈ›i-vă la ultimul produs pe care l-aÈ›i cumpărat, ce v-a influenÈ›at decizia de cumpărare? A fost o achiziÈ›ie de impuls sau a fost ceva de care aveaÈ›i cu adevărat nevoie? Acum că vă gândiÈ›i mai bine, probabil că aÈ›i ales un anumit brand pentru că v-a atras atenÈ›ia mai mult decât alte produse similare. Fie […]
O imagine spune cât o mie de cuvinte, dar felul în care sunt transpuse cuvintele în layout influenÈ›ează felul în care imaginea unui brand este percepută. Felul în care alegem să redăm informaÈ›ia, fontul pe care îl folosim influenÈ›ează felul în care aceasta este percepută. Fiecare tip de font, cu serife, fără serife, script, modern, […]
Succesul unui proiect de creaÈ›ie, fie că vorbim de dezvoltarea unui brand sau de orice alt proiect creativ, stă chiar în documentaÈ›ia făcută la momentul iniÈ›ierii lui, brief-ul de creaÈ›ie fiind foarte important în procesul de dezvoltare al identității de brand sau materialelor de comunicare. Un brief bine scris, cu informaÈ›ii relevante, trebuie să fie […]
Culorile joacă un rol important în viaÈ›a noastră de zi cu zi, influențându-ne deciziile È™i opiniile cu privire la produse. Culorile pot schimba felul în care te raportezi la un produs, felul în care acÈ›ionezi È™i felul în care interacÈ›ionezi cu brand-ul, pot genera de la reacÈ›ii pozitive la reacÈ›ii nefavorabile pentru un brand atunci […]
Când construim un brand, fie că îl construim de la zero, fie că vorbim despre reinventarea unui brand deja existent, nu trebuie sa ne gândim È™i să luăm în considerare doar paÈ™ii pe care trebuie să îi parcurgem până la lansarea acestuia dar mai cu seamă trebuie să ne gândim la ce urmează să se […]
9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o reÈ›etă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente È™i felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluÈ›ia unui brand. PoziÈ›ionarea È™i reputaÈ›ia unui brand se construiesc în […]
ÃŽncă din antichitate, arhetipurile au stat la baza miturilor, în care erau reprezentate drept zei È™i zeiÈ›e. Aceste zeități, împreună cu alte simboluri ale culturii antice, sunt reprezentarea câtorva dintre cele 12 arhetipuri care stau la baza construirii personalității unui brand. Simbolistic, arhetipurile sunt prezente în nenumărate manifestări, de la personaje politice, în care putem […]
La fel ca locul în care lucrăm È™i cel în care trăim, împreună cu tot ce ne înconjoară, brandurile au devenit o parte importantă din viaÈ›a noastră de zi cu zi. ÃŽn zilele noastre brandurile au ajuns să înmagazineze nu numai caracteristici funcÈ›ionale, ci, mai degrabă o sumă de semnificaÈ›ii È™i valori specifice brandului, cu […]