siglasilozinca.ro folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Poți citi mai multe aici.

Ghid de branding pentru antreprenori

9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația...

cover_3

La ce să te aștepți înainte de a începe un proiect de branding

Facem proiecte de branding sau creare de brand fie când brand-ul nu există (în cazul...


Cum îți dai seama dacă ai sau nu nevoie de un program de rebranding

Un program de rebranding implică în primul rând existenÈ›a anterioară a unui brand care să fi funcÈ›ionat în piață o perioadă suficientă de timp, astfel încât consumatorii să se fi ataÈ™at emoÈ›ional de el È™i tu să îți doreÈ™ti să păstrezi cel puÈ›in unul dintre următoarele elemente componente ale unui brand – filosofia, numele, logo-ul, […]

Gratuit! Ultimul Ebook Sigla si Lozinca