
7 criterii de selecție a celui mai potrivit nume pentru compania sau produsul tău
Dacă ne gândim la unele dintre cele mai de succes nume de brand, vom vedea...
9 puncte pe care să le bifezi când pui bazele unui brand O să începem prin a spune că nu există o rețetă universal valabilă care să garanteze succesul unui brand. Elementele componente și felul în care alegem să le abordăm sunt cele care dictează evoluția unui brand. Poziționarea și reputația...
Dacă ne gândim la unele dintre cele mai de succes nume de brand, vom vedea...
Facem proiecte de branding sau creare de brand fie când brand-ul nu există (în cazul...
Un program de rebranding implică în primul rând existenÈ›a anterioară a unui brand care să fi funcÈ›ionat în piață o perioadă suficientă de timp, astfel încât consumatorii să se fi ataÈ™at emoÈ›ional de el È™i tu să îți doreÈ™ti să păstrezi cel puÈ›in unul dintre următoarele elemente componente ale unui brand – filosofia, numele, logo-ul, […]