Nume de brand (naming) Creare și design logo (identitate vizuală) Slogan Concept design ambalaj de produs Design ambalaj de produs Elemente grafice de identitate vizuală Denominatoare pentru sortimentația de produse Prezentarea companiei Design catalog de produse Ghid de identitate vizuală Manual de identitate vizuală Manual de brand
Brandurilor de produs, care aparțin jucătorilor din industria bunurilor de larg consum, nu le este suficient să aibă un logo bine desenat, ci un rol și mai important în diferențierea la raft este întreg conceptul designului de produs, de la designul structural, forma pe care ambalajul o are, până la conceptul designului de etichetă pe care se aplică identitatea brandului.
Conceptul designului de produs este propriu brandului pentru care a fost dezvoltat, pornind de la culorile folosite, la forme și modalitatea aranjării informațiilor pe ambalaj în așa fel încât acesta să joace un rol important de diferențiere la raft atunci când urmează să fie luată decizia de cumpărare. Pentru o mai bună vizibilitate produsele pot fi insoțite de materiale de comunicare la raft.
Se vor livra 3 concepte creative pentru design-ul de produs.
Versiunea finală a designului de produs se va livra într-un format eletronic editabil (tiff, ai, eps).