Nume de brand (naming) Creare și design logo (identitate vizuală) Slogan Concept design ambalaj de produs Design ambalaj de produs Elemente grafice de identitate vizuală Denominatoare pentru sortimentația de produse Prezentarea companiei Design catalog de produse Ghid de identitate vizuală Manual de identitate vizuală Manual de brand
Identitatea vizuală a unui brand este o sumă de componente vizuale, de elemente grafice și cromatice care sunt finalitatea procesului de creare și design de logo. Tot ce consumăm în viața de zi cu zi este individualizat printr-o identitate vizuală mai mult sau mai puțin cunoscută, de la companii de telefonie mobilă, la magazine pe care le frecventăm și alte tipuri de servicii specifice fiecăruia dintre noi. Cu timpul jucătorii din piață din orice domeniu au simțit nevoia de diferențiere și au ales să își individualizeze produsul într-o manieră proprie, cât mai unică prin crearea unui logo ilustrativ pentru produsul sau business-ul propriu.
Identitatea vizuală poate să fie reprezentată de crearea unui logotip, cum este Samsung, printr-un simbol grafic, cum este Apple sau prin asocierea ambelor elemente, numele de brand cu un simbol grafic reprezentativ, cum este logo-ul KFC.
Împreună cu design-ul logo-ului sunt dezvoltate și elemente grafice de identitate vizuală care se vor constitui în manifestări ale brandului în materiale de comunicare online și offline.
Pentru designul de logo se vor livra 3 propuneri creative.
Se va livra versiunea finală a logo-ului în unul dintre formatele electronice necesare tipăririi lui (tiff, ai, eps).