Nume de brand (naming) Creare și design logo (identitate vizuală) Slogan Concept design ambalaj de produs Design ambalaj de produs Elemente grafice de identitate vizuală Denominatoare pentru sortimentația de produse Prezentarea companiei Design catalog de produse Ghid de identitate vizuală Manual de identitate vizuală Manual de brand
Catalogul de produse este un catalog de prezentare a întregului portofoliu deținut de un brand al cărui rol principal este să fie material suport în susținerea procesului de vânzare. Pe lângă elementele grafice de indentitate vizuală care trebuie să susțină identitata vizuală a brandului, catalogul de produse trebuie să conțină și informații despre produse, beneficii și atribute care să construiască în fața clientului o imagine pozitivă și să îl ajute pe acesta să decidă mai ușor în favoarea cumpărării produselor.
Catalogul de produse nu va avea mai mult de 12 pagini. În cazul în care va depăși acest număr definit, proiectul se va bugeta separat de costurile din ofertă.
Catalogul de produse se va livra în format electronic editabil (tiff, ai, eps).