Nume de brand (naming) Creare și design logo (identitate vizuală) Slogan Concept design ambalaj de produs Design ambalaj de produs Elemente grafice de identitate vizuală Denominatoare pentru sortimentația de produse Prezentarea companiei Design catalog de produse Ghid de identitate vizuală Manual de identitate vizuală Manual de brand
Gândiți-vă când mergeți în hypermarket cât de ușor vă este să identificați produsele pe care le căutați în rafturile aglomerate de oferte variate de la producători la fel de variați? Asta se întâmplă datorită sistemului grafic dezvoltat pentru un brand pe baza căruia este construit designul de ambalaj. Sistemul de elemente proprii brandului și sistemul de culori care cumpărătorului îi sunt deja familiare (de exemplu roșu Coca Cola și elementele de teritoriu vizual pe care le utilizează în designul de produs și în comunicare) sunt elemente care îi atrag privirea acestuia asupra anumitor ambalaje la raft. Cumpărătorii care vor să cumpere a doua oară un produs vor căuta elementele grafice de identitate vizuală și/sau logo-ul unui brand care diferențiaza produsele de cele deja existente în raft.
Din acest motiv în construirea unui design de ambalaj care să se remarce cu ușurință la raft trebuie găsite acele elemente grafice (forme, culori, modalitatea de aranjare a informației) proprii brandului care să îl individualizeze pe lângă competitori dar care să se regăsească la nivelul întregului portofoliu de produse în așa fel încât să fie recognoscibil indiferent de categoria în care este plasat un produs și totodată să ofere coerență la nivelul întregului portofoliu de produse.
Costul prezentat în ofertă face referire la dezvoltarea unui singur design de ambalaj de produs în baza conceptului dezvoltat anterior.
Se vor livra fișiere în format electronic, editabile (tiff, ai, eps).