Design ofertă de preț (sau alte materiale de prezentare de o pagină) Design vizual pentru promovare (vizual de comunicare) Branding autoturisme Design flyer Design pliant Design broșură de prezentare a produselor companiei Design broșură de prezentare a companiei Design materiale de comunicare la raft Cărți de vizită Design stand expozițional Design calendar Design foaie cu antet Design factură personalizată Design etichetă plic Design model prezentare PowerPoint Design mapă de prezentare Design roll-up Design plicuri Design card de membru/legitimație Design caiet/notes Design materiale promoționale
Ca și în dezvoltarea conceptului de design de ambalaj și definirea arhitecturii de brand și în dezvoltarea vizualului de comunicare trebuie să ținem cont de personalitatea brandului și ce trebuie să comunice el. Un vizual relevant trebuie să fie despre brandul pe care vrem să îl comunicăm și numai despre acesta. Trebuie să se creeze o legătură directă între vizualul de comunicare și imaginea brandului în așa fel încât cumpărătorului să îi fie ușor să descifreze cărui brand aparține.
Așa cum designul de ambalaj trebuie să fie recognoscibil din mulțimea de produse aflate în raft și să îl ajute pe cumpărător să îl găsească cu ușurință așa și vizualul de comunicare trebuie să îi facă legătură directă cu produsul pe care îl comunică prin stilul de imagini folosit, forme grafice, culori și beneficii comunicate. Vizualul de comunicare poate lua forme diferite: afișe, pliante, flyere, materiale de comunicare la raft, dar poate sta inclusiv la baza designului de catalog de produse dacă vorbim despre un vizual de comunicare de brand și nu despre o promoție.
Vizualul de comunicare se va livra în format electronic, editabil (tiff, ai, eps).