siglasilozinca.ro folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Poți citi mai multe aici.

Tactici de fidelizare a clienților

Fiecare dintre noi, în postura de cumpărător și consumator al unui brand, reacționează diferit la felul în care brandurile pe care le consumăm comunică și tacticile de fidelizare a clienților.

Fidelizarea clienților presupune construirea unei relații durabile cu clientul. Din acest motiv strategia trebuie să fie construită de așa manieră încât ambele părți să simtă că au de câștigat în urma parteneriatului, ceea ce va conduce ulterior către creșterea business-ului.

Sunt metode variate de fidelizare a clienților, cel mai important este să găsim varianta cea mai potrivită publicului țintă pe care vrem să îl atragem și care, în același timp, să i se potrivească brandului nostru în așa fel încât să fie ales din nou și din nou din multitudinea de opțiuni aflate în piață.

Gratuit! Ultimul Ebook Sigla si Lozinca