Nume de brand (naming) Creare și design logo (identitate vizuală) Slogan Concept design ambalaj de produs Design ambalaj de produs Elemente grafice de identitate vizuală Denominatoare pentru sortimentația de produse Prezentarea companiei Design catalog de produse Ghid de identitate vizuală Manual de identitate vizuală Manual de brand
Identitatea vizuală a unui brand este construită după niște reguli precise, grosime de literă și distanțe între litere, spațiul de gardă în jurul logo-ului care trebuie să rămână liber în așa fel încât să ajute la citirea acestuia și fonturile secundare care se folosesc în scrierea informațiilor complementare.
În acest ghid de identitate vizuală sunt subliniate versiuni alternative de utilizare ale logo-ului, care sunt culorile principale în care se utilizează, versiuni monocrome și fundalurile pe care poate sta logo-ul dar în egală măsură este subliniat și ce nu trebuie făcut, cum nu trebuie modificate proporțiile acestuia și câteva elemente majore care trebuie evitate.
Ghidul va include reguli de bază pentru utilizarea identității vizuale.
Se va livra un fișier în format electronic (pdf).