siglasilozinca.ro folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Poți citi mai multe aici.

Ghid de identitate vizuală

Elemente de brand

Identitatea vizuală a unui brand este construită după niște reguli precise, grosime de literă și distanțe între litere, spațiul de gardă în jurul logo-ului care trebuie să rămână liber în așa fel încât să ajute la citirea acestuia și fonturile secundare care se folosesc în scrierea informațiilor complementare.

În acest ghid de identitate vizuală sunt subliniate versiuni alternative de utilizare ale logo-ului, care sunt culorile principale în care se utilizează, versiuni monocrome și fundalurile pe care poate sta logo-ul dar în egală măsură este subliniat și ce nu trebuie făcut, cum nu trebuie modificate proporțiile acestuia și câteva elemente majore care trebuie evitate.

Observații

Ghidul va include reguli de bază pentru utilizarea identității vizuale.

Elemente livrabile

Se va livra un fișier în format electronic (pdf).

Gratuit! Ultimul Ebook Sigla si Lozinca