Nume de brand (naming) Creare și design logo (identitate vizuală) Slogan Concept design ambalaj de produs Design ambalaj de produs Elemente grafice de identitate vizuală Denominatoare pentru sortimentația de produse Prezentarea companiei Design catalog de produse Ghid de identitate vizuală Manual de identitate vizuală Manual de brand
In versiunea finală și completă a manualului de brand deja ne vom afla în punctul în care vom avea nevoie să dezvoltăm vizualuri de comunicare și materiale de comunicare, de la materiale de comunicare la raft la machete de presă și alte materiale destinate mediului online dar și offline, în a căror construcție vom utiliza elementele grafice de identitate vizuală.
Tot în manualul de brand (brand book) vom definitiva regulile de construire ale machetelor de comunicare cu exemple concrete de layout-uri care conțin atât imagini cât si text.
Ghidul va include reguli de bază pentru utilizarea identității vizuale, a aplicării acesteia în diferite materiale de comunicare de utilizare primară și aplicare în machete de presă și alte tipologii de comunicare online și offline.
Pentru manualul de brand se va livra un fișier în format electronic (pdf).