Consultanță tehnică producție Consultanță selectare ambalaj (structural) Dezvoltare portofoliu de produse Creare promoții Tactici de fidelizare a clienților Strategii de promovare Campanii de newslettere Campanii de comunicare Campanii de brand awareness Strategie de marketing Mix de marketing Organizarea și implementarea activității de marketing
Ca și în cazul mecanicilor de promoție nici când vorbim de un mix de marketing nu există o rețetă exactă care trebuie urmată. Trebuie construit cel mai bun mix de marketing cu ingredientele pe care le avem la dispoziție: produsul, distribuția, prețul și mediile în care vrem să îl promovăm.
Fiecare campanie trebuie tratată diferit în funcție de ce ne dorim să obținem, prin conturarea unui mix de marketing care trebuie să asigure un echilibru între obiectivele și mijloacele pe care le avem la dispoziție în așa fel încât să obținem rezultate maxime.
Dacă, de exemplu, vrem să promovăm un produs trebuie să ne asigurăm de disponibilitatea acestuia în canalele de distribuție și în funcție de poziționarea de preț și de targetul către care comunicăm alegem cele mai potrivite medii în așa fel încât mesajul să ajungă la publicul care ne intersează să achiziționeze produsul și care are potențial să se transforme în cumpărător.