Nume de brand (naming) Creare și design logo (identitate vizuală) Slogan Concept design ambalaj de produs Design ambalaj de produs Elemente grafice de identitate vizuală Denominatoare pentru sortimentația de produse Prezentarea companiei Design catalog de produse Ghid de identitate vizuală Manual de identitate vizuală Manual de brand
Suntem zilnic expuși la branduri și la modalitățile lor variate de manifestare, naming-ul fiind esențial și poate primul cu care intrăm în contact. De-a lungul timpului mai multe branduri au definit însăși categoria din care fac parte, vezi cazurile Xerox și Adidas, care sunt dovada unor nume bine alese și reprezentative pentru aceste categorii, devenind din nume proprii brandurilor in nume generice de categorie: te duci să faci un xerox și nu o copie, îți iei adidașii și ieși la alergat chiar dacă adidașii sunt Nike.
Numele firmei, al produsului sau serviciului pe care îl oferi este un element de importanță majoră în construirea identității de brand și în evoluția ulterioară a acestuia. Un naming bine făcut trebuie să fie memorabil atât pentru publicul țintă, către care este destinat, dar și demn de luat în considerare de către competitori. Împreună cu logo-ul, sloganul și elementele grafice de identitate vizuală, conturează identitatea unui brand.
Se vor livra maxim 10 de propuneri de nume.
Se va livra un document electronic cu propunerile de naming.