siglasilozinca.ro folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Poți citi mai multe aici.

Organizarea și implementarea activității de marketing

Management de brand

Organizarea și planificarea campaniilor de marketing presupun înainte de toate găsirea celui mai potrivit moment pentru lansarea campaniilor, în funcție de momente cheie în existența brandului în așa fel încât la momentul lansării și desfășurării campaniei să se împlinească toate condițiile care să asigure succesul campaniei, să obțină rezultate maxime.

Dat fiind că activitatea de marketing implică gestionarea multor resurse, de la resurse interne (la nivelul planificării activității de marketing), la resurse externe (coordonarea furnizorilor de orice natură) atunci când ajungem în punctul de implementare, este necesară o bună planificare a timpului dar în egală măsură și a resurselor implicate în proiect pentru a ne asigura că toate lucrurile se întâmplă simultan până la momentul în care trebuie lansată campania.

Gratuit! Ultimul Ebook Sigla si Lozinca