Consultanță tehnică producție Consultanță selectare ambalaj (structural) Dezvoltare portofoliu de produse Creare promoții Tactici de fidelizare a clienților Strategii de promovare Campanii de newslettere Campanii de comunicare Campanii de brand awareness Strategie de marketing Mix de marketing Organizarea și implementarea activității de marketing
Organizarea și planificarea campaniilor de marketing presupun înainte de toate găsirea celui mai potrivit moment pentru lansarea campaniilor, în funcție de momente cheie în existența brandului în așa fel încât la momentul lansării și desfășurării campaniei să se împlinească toate condițiile care să asigure succesul campaniei, să obțină rezultate maxime.
Dat fiind că activitatea de marketing implică gestionarea multor resurse, de la resurse interne (la nivelul planificării activității de marketing), la resurse externe (coordonarea furnizorilor de orice natură) atunci când ajungem în punctul de implementare, este necesară o bună planificare a timpului dar în egală măsură și a resurselor implicate în proiect pentru a ne asigura că toate lucrurile se întâmplă simultan până la momentul în care trebuie lansată campania.