siglasilozinca.ro folosește cookie-uri proprii și ale terților. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Poți citi mai multe aici.

Strategii de promovare

Management de brand

Este greșit să te întrebi de câți bani ai nevoie ca să îți poți promova business-ul, întrebarea corectă este care sunt cele mai bune tool-uri pe care le poți folosi ca să ai o acoperire cât mai mare sau să obții cele mai bune rezultate în funcție de bugetul pe care îl ai. Cele mai creative strategii de promovare apar atunci când bugetele disponibile nu sunt cele mai mari și ești forțat să te concentrezi pe canalele care îți aduc cu adevărat rezultate.

O componentă principală a unei strategii de promovare este chiar prezentarea produsului sau a serviciului și comunicarea beneficiilor principale, în așa fel încât clientul să își poată construi o imagine despre produs pe care vrem să îl popularizăm.

Să construiești strategii de promovare bune înseamnă să faci cel mai bun mix pentru un produs sau serviciu la stadiul de evoluție la care se află în acel moment, gândit pentru publicul pe care vrem să îl atingem.

Gratuit! Ultimul Ebook Sigla si Lozinca